Onsdag 4/3

tjoo :)
skola idag, dt gick väldigt sakta tycker jag, men helt okej ändå.

- musik, jag, Julia & Lousie sjöng upp våran rap för klassen, grymt pinsamt! :o
- engelska, jag, Olivia, Jenny d, Josse och Moa satt i ett grupprum och lyssna på musik och prata ist.
- mentortid, slappt!
- svenska, jaoo, grupprum där oxå ;)
- lunch, äntligen en god mat!
- matte, höhö dött vafan! -.-'
- so, nutidskryss först och sen skrev vi lite o så.

sedan slutade vi, tidigt idag för en gång skull! :D 14.30
jag tog bussen hem, väl hemma så sa mamma att hon bakat äpplekaka så jag var tvungen att äta lite, jag gillar inte dt så mkt.. XD
satte mig här sen och kmr säkert sitta här resten utav kvällen oxå.
jag har spanskaläxa tills imorron, och fysikprov har jag oxå! :s

nu orkar jag inte skriva mera,
vi hörs.
Puss (a' <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0