Måndag 9/3

hejj..
vaknade vid kvart i 7 idag, blev att stressa som fan med att sminka mig och kl på mig, sen stack jag till busshållsplatsen, och jag missade den tidiga bussen idag som vanligt, kom iaf med den sena, men jag han faktikst, även fast jag tog den! ;D sen var dt skola igen dåe. dt sög, men dt gick ändå rätt fort..

- svenska, vi skulle skriva nån dikt om batman och pengar och Robinoch allt vad man skulle ha med XD dt var as dött och dt gick åt helvete för mig så jag fick dt i läxa -.-'
- bild, vi fortsatte med rummen.
- fysik, döööööööött!  Jag rent ut sagt HATAR fysik!
- håltimme
- lunch, nej, jag åt inte i skolan idag.
- engelska, jag var hos skolsköterskan hela lektionen med Linnea, Helena var med också
- so, vi hade prov, jag kunde inte ett skit! typ inte en enda fråga, så jag måste troligtvis göra omprov..

vi fick gå klocvkan tre om vi var klara med provet, så jag gick då, jag kunde ingenting iaf XD
tog bussen hem, nu sitter jag här, jag har tråkit.
och jag känner mig sjuk, kanske bara inbillning..
men jag vill vara sjuk imorron iaf.
nu ska jag gå och kanske äta en macka. jag är huungrig!
men vi hörs,
Puss (a' <3


Den här bilden är tagen igår, ifall ni vill veta -.-'


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0