090628

Godmorgon!
Jag vaknade precis, och ska gå och äta frukost snart. Kanske ta en dusch också. Idag så ska jag nog inte göra nånting. Hoppas på att jag kan dra ner pappa på stan med mig. Fast stan kanske inte ens är öppen. Jag har hört att ska vara söndagsstängt nu ett tag... Fan då. Då ska han eller mamma följa med mig imorgon istället. För jag behöver ett par jeans shorts och en bekini, och nån måste säga ifall jag passar i det och ifall det är snyggt. Sen så har jag inte så mycket pengar kvar heller, eftersom jag har shoppat och ätit upp alla mina pengar. illa.
Jag hoppas iaf på att vi sticker o badar i Pariseviken idag. Min bror har nämligen sovit över hos min farmor och farfar inatt, och om pappa ska hämta honom idag så tycker jag att jag ska få följa med. Och då kan vi bada och sola lite också! :)
Badet är nämligen väääldigt nära deras hus, man behöver inte gå alls långt. Så dit tycker jag att vi ska åka idag.

Egentligen börja jag skriva det här inlägget bara för att jag tänkte lägga in bilderna från resultatet när Micke hade sminkat mig. Men jag börja babbla om masser annat istället. haha. Men här kommer några bilder iaf:


Dock så syntes sminkningen inte lika bra på bilderna som det gjorde i verkligheten. Menmen.


Här är även make-up artisten själv.

Kram
/Mathilda





Kommentarer
jag följer din blogg!:)

sjukt snyggt!

2009-06-28 @ 14:37:29
saida

har du en egen make-up artist?

snyggt

2009-06-29 @ 10:58:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0