Fredag kväll

Just nu sitter jag och lyssnar (läs sjunger) på en extremt bra låt, med extremt mycket budskap i. Svart läder, låten gjordes och framfördes av ett utav (enligt mig) de bästa banden genom tiderna, Noice. Jag har berömt dom i ett helt inlägg tidigare, så jag kanske inte behöver säga om alla, kom jag på nu. Men låten är så fruktansvärt bra!

För bara ett år sen var du så som alla skulle vara.
För bara ett år sen använde du inte kajal och mascara.
Du kunde få allt du ville ha.
Jag fick en chock när jag såg dig nere på stan.
Svart läder, skinn kläder, sylvassa klackar, och kedjor.


Framför allt de där raderna har extra mycket budskap. Jag älskar verkligen låten!

Men nog snackat om Noice. Förutom att jag sitter och lyssnar på musik och sjunger med i varenda låt (ja, mamma och pappa kommer in och säger till mig titt som tätt även idag!) så..... har jag väldigt tråkigt. haha. Jag visste inte vad jag skulle skriva där. Men förresten, vad säger ni om en ny header? Jag kan själv inte bestämma mig. Och jag behöver verkligen eran hjälp! Bilden på den finns i några inlägg längre ner i bloggen. Nu ska jag radera massor med mail igen. Att jag alltid ska behöva göra det. Jag blir galen! Alla j*vla nehetsbrev från massor med sidor som jag var medlem på för fleeera år sen. Jag har ju självklart glömt bort lösenordet till alla sidor också. Fast det är klart, inte bara mail från sånna sidor. Jag får extremt många mail från youtube också. Om att jag fått kommentarer. Dock är det kommentarer till videoklippen jag la upp för ungefär ett år sen. Vad jag heter på det användarkontot talar jag absolut inte om. Då får ni reda på för mycket hemligheter om mig. Och det vill jag helst inte. höhö.
Detta blev åter igen ett väldigt ointressant inlägg. Men det får ni leva med! Men kom gärna med idéer om något jag skulle kunna skriva om. Men vi hörs iaf imorgon, eller senare ikväll.

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0