090704


En bild på en massgros och lite blåa blommor i bakgrunden som jag tog i början utav våren.

Hej på er!
Efter att jag skrivit förra inlägget så satt jag ut på balkongen med katterna en stund. Sen gick jag och åt mat med min bror. En stund efter bytte jag om, sedan gick jag, mamma och pappa ner till ån. Pappa sprang och mamma och jag är lite mer lata så vi gick ett par kilometer. Sedan möttes vi upp vid drottningbron och gick hemmåt. Skönt att komma ut och röra på sig lite! Men nu har jag i alla fall precis kommit hem och sitter och funderar över ifall jag ska in och skölja av mig i duschen. Jag ska troligtvis det, om jag orkar dvs. Men jag måste packa också, jag gjorde ju aldrig det förut. Så jag ska nog börja med det, sen ska jag gå in och skölja av kroppen lite. Eftersom jag redan duschade i morse. Men jag är inte säker att jag hinner uppdatera något mer idag. Men jag bloggar i alla fall imorgon när jag kommit hem från kusinerna! Ha det så bra så länge!

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0