Torsdag 26/2

hejj
skola idag igen. jag försov mig lite så jag hann inte platta håret -.-'

- teknik, och för en gångs skull så kom jag inte försent!
- resurs, satt o prata hela tiden.
- håltimme, Bernt var sjuk så vi hade ingen set :D
- idrott, trampett, och jag suger på dt! xp
- spanska, jag kom typ nån kvart försent, eftersom Felicia inte mådde så bra, så jag va med henne lite.
- matte, dött!

Sen sluta vi. jag gick till bussen. åkte hem. nu sitter jag här, har precis ätit en macka eftersom jag varken åt lunch eller frukost idag. jag vet inte vad jag ska säga.. jag mår rätt dåligt, jag vet inte vad dt är.. ska iaf på dansen idag. ska gå snart. dax att börja byta om snart kanske.. fast jag får ta leggings för mina mjukisbyxor är fulla med katthår. ska väl möta sofia o ida där antar jag.

men hejdå, kanske skriver mer när jag kommer hem,
Puss (a' <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0