Jag har skit tråkit !!

Hej.  (a)


jag har grymt tråkit.
jag hatar dt här.
och mamma & pappa försöker tvinga med mig att gå till valla o grilla imorron, fyfan heller!
först sa dom att vi skulle till söderköping o göra nått där, vad vet jag inte. då tänkte jag lxm mhmm okej då, där finns ingen som jag känner eller så. men nu försöker dom tvinga med mig till valla, fan häller! :O
jaja... skit samma.


Amy har kommit hem nu, jag saknar henne massor!
Jag ska nog träffa henne och Helena på lördag en stund hoppas jag! ^^ <3
och så funderar jag på att ringa dom sen, dom skulle sova över, bäde idag och imorron, utan mig! :'<
menmen.. jag får sitta här med min dator och tråka som vanligt.
fast jag klarar mig väl, dt har jag ju gjort resten utav lovet.


I helgen ska jag till farmor & farfar, tror att kusinerna oxå skulle dit(?)
har inte träffat de på jätte länge!


Snälla, kommentera min bilddagbok (RosaRandigSko), kommentera här på bloggen, skriv till mig på msn, vad som helst!
jag har skit tråkit!

Men jag vet inte vad jag ska skriva mer nu,
hejdå,
Puss (a' <3





Det får bli en bild på mina nussar, bara för att jag saknar dem, våra skratta & våra sex något enormt!! ;o
Jag älskar er <333


Kommentarer
Helena

Hahah XD Jag saknar dig med<3 förlåt för att vi inte träffas idag... : < jag är så trött. Jag pallar verkligen inte. Du kanske såg mitt sms? Och jag ska rida också så nu hinner jag ändå inte..

Men är du borta hela dagen imorron? Jag vill ju träffa dig nån mer gång innan lovet är slut!! Puss på dig panda <3

2009-02-21 @ 15:35:01
URL: http://helenaekman.blogg.se/
cilla

Ja det finns ju sådana tråkiga dagar så man bara vill lägga sig ner och sova dagen ut.

2009-02-21 @ 15:47:17
URL: http://cilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0