Fredag 18/12

Nuär jag arg. Jag skrev verkligen aslångt, men sen försvann allt när jag tröck på publicera :o Nu är jag arg, och jag orkar inte skriva om allt.

Jag berättar istället lite kort om vad jag skrev förut.


Idag har det varit en ganska slapp dag. Det finns inte speciellt mycket att göra så här på slutet av terminen. Men nu är det fredag, och det innebär heeelg! På måndag har vi en så kallad ''pysseldag'', och och på tisdag sker avslutningen.

Nu ska jag snart och titta på Bonde söker fru och äta lite godis. Utomhus faller snöflingor ner från himlen, och marken är helt vit. Vintern är verkligen vacker. Den enda nackdelen är att det är så halt. Man halkar så lätt, och jag har gjort det flera gånger i år redan, även om snön bara legat på marken några dagar. Men jag menar, kylan kan man ju göra någonting åt, nämligen klä sig ordentligt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0