Ljudet av ditt hjärta ♥

För ett par veckor sedan så läste jag även ut den tredje boken utav Twilight serien. Ljudet av ditt hjärta, skriven av en grymt bra författare, Stephenie Meyer. Så här står det på baksidan utav boken:

''Bella?''
Edwards mjuka röst hördes bakom mig. Jag vände mig om och såg honom jogga uppför trappan, med vindrufsigt hår efter att ha sprungit. Han omfamnade mig genast, precis som på parkeringsplatsen, och kysste mig igen.
Kyssen skrämde mig. Den var för laddad och hans läppar pressades alltför hårt och desperat mot mina - som om han var rädd att vår tid häll på att rinna ut.

En våldsam seriemördare härjar i Seattle och en ondskefull vampyr fortsätter sin jakt efter hämnd - Bella befinner sig återigen i fara.
Samtidigt tvingas hon välja mellan sin älskade Edward och vänskapen med Jacob. Och hennes val riskerar att blåsa liv i den urgamla kampen mellan vampyrer och varulvar.
Men Bellea har också ett annat val att göra - valet mellan liv eller död.
Men vad är vad?

Varning: Vansinnigt beroendeframkallande!

Och ja, den är verkligen vansinningt beroendeframkallande. Precis som de andra böckerna.
Jag har nog ingenting mer att berätta om den här boken, förutom att den är sorglig, man fäller många tårar till den (i alla fall jag gjorde det). Och jag rekomenderar den med hela mitt hjärta! :)


Bilden är tagen från Google.

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0