Godmorgon!

Mamma väckte mig redan halv tio idag, usch. Men jag gick upp som en levande zombie och satte mig vidköksbordet och käka frukost. Sedan la jag mig i sänge och läste lite. Jag ska snart börja göra mig iordning. Eller okej, sminka mig och klä på mig. Håret orkar jag inte fixa idag heller, utan det blir en ''bulle'' på huvet, precis som de senaste dagarna.
Om lite mer om en timme så ska jag sätta mig på en buss ut till Malmslätt, för att träffa Linnea.
Jag hinner nog med att blogga innan jag åker. Tills dess, så får ni ha det bra utan mig! ;)

Kram
/Mathilda


Kommentarer
N O E S C A P E

sv: Så lite så ;)

Händer+ ;D

2009-08-11 @ 16:41:46
URL: http://noescape.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0