Tisdag 14/3

Nu tänkte jag berätta lite om dagen.
Det börja med sovmorgon, riktigt skönt! jag fick sova en timme längre. Och ja, det märks faktiskt en väldans skillnad!
Och så fick jag ju träffa Helena idag, Jag har verkligen saknat dig bög <3

- Dagen börja iaf med spanska, läraren gillar inte Helena och mig lika mycket längre asså... :s
- So, alla skrev hela lektionen, jag slapp 8)
- lunch, jag åt en macka.
- Set, vi gjorde några frågor.
- Idrott, det var volleyboll, men jag behövde ju inte vara med eftersom jag brutit fingret och har gips.

Sen slutde vi. Då var klockan ungefär halv tre. Jag gick till busshållsplatsen, mötte upp några people, sen kom bussen.
Iaf, väl hemma så prata jag lite med mina kära föräldrar, tog en macka och satte mig här. Jag har skit tråkit och är inte på så bra humör. Nu ska jag hälsa lite på mina älskade katter, sen ska jag spela sims :)

Puss (a' <3


Kommentarer
Helena

Har saknat dig som fan korvunge <3<3<3<3

Haha man kan inte va älskad av alla :D

2009-04-15 @ 20:26:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0