jag har känslor utan uppehåll


Bilder tagna idag.

Idag kom jag lite småsent till skolan, missade första lektionen, började därför dagen med matte, sedan lunch och efter det hanverk - hår. Tog sedan tåget hem och sitter nu och onsdagsmyser (lillördag ;)) med plopp och ramlösa med smak av vattenmelon, för mig har den även av smak av sommar. Supergod!

Ska fortsätta tänka över hur det blir med helgens planer (jag skulle åkt till Katrineholm med brudarna men ser ut som det uppstått ett problem för mig as always). Någonting som jag längtar fruktansvärt mycket till är i alla fall nästa helg!! Men berättar mer om det när det närmar sig.

Nu ska jag ringa mina familjemedlemmar och ser vart de håller hus, nån brukar alltid vara hemma vid de här tiden!!
Bloggar mer senare, puss


Kommentarer
cassi

hej du går ju i skola i norrköping och bor i linköping eller hur ? jag undrar hur du tycker det är att pendla varje dag ? och så undrar jag vilken stad du gillar bäst linköping eller norrköping ?



bra blogg ! kram

2012-03-07 @ 17:00:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0