ALLA DESSA JÄVLA FJORTISAR

Jag sitter och garvar för mig själv åt alla små fjortisar som jag har på Facebook. Men dom kommer väl med ut ur den perioden snart, precis som jag gjorde, bara det att jag var aldrig så mycket fjortis som dom är.
Men det som är mest sorgligt är att dessa fjortisar är från 11 till 14 år gamla. Seriöst, ELVA ÅR?!!! Jag visste förfan knappt vad masscara var när jag var elva år!! Jag började använda ögonskuggor i alla möjliga färger när jag gick i femman, men det var enbart till ''kalas''. Nu går de små elvaårningarna omkring med kortkort och stor uringning på stan, dricker 2,25 cider och låtsas vara fulla, sminkar sig med tio ton foundation, nio ton puder, två hela masscaraflaskor, en hel vit kajal penna, och så mängder med rouge till det. SERIÖST VART FAN ÄR VÄRLDEN PÅVÄG EGENTLIGEN? Så jävla sorgligt är det. 14-åringarna kommer väl förhoppningsvis ur det under det här året.
Men nu när jag börjar nian, då komemr jag inte bara behöva stå ut med årets åttor, utan även sjuorna. Fyfan, jag kommer dö, fan vad jag kommer reta mig på alla. De ser ju ut som bajsnödiga horor när de går omkring där och putar med aset, gör en ful grimas (som de själva tycker är jätte sexiga), och puschar med brösten lite till, så alla små fjortisboys ska komma och knulla dom i röven. Nej, vänta, det skulle dom aldrig våga. JAG LOVAR ATT DOM INTE ENS ATT PUSSAT NÅN ANNAN ÄN SIN BÄSTA VÄN. Usch, vad jag stör mig på alla dessa fjortisar. Väx upp nån gång förfan!!


Förlåt för mitt utbrott, var bara tvungen att få ur mig det...


Kommentarer
Anonym

är inlägget riktat mot dig själv ? tänkte på att det passade in ganska bra !

2010-08-05 @ 02:14:30
Moa

hahha visste du att det också finns en del 93 som inte kommit ur den där åldern än ;) haha bra skrivet mathilda speciellt det där med bajsnödiga horor och pussarna ;)

2010-08-05 @ 08:18:19
URL: http://moacarlbinder.blogg.se/
amalia:)

Bra skrivet!:)

2010-08-06 @ 21:15:26
URL: http://asmundssontjejen.bloggplatsen.se
sofia

usch ja kommer aldrig orka med småfjortisarna som börjar 7an! men bra skrivet, stämmer helt!

2010-08-08 @ 00:35:24
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0