torsdag 20 september

Jag idag.

Hej! Har bara haft hantverk hela dagen i skolan idag, först hår (rullade på spolar för 132874 gången, döda mig så tråkigt det är), sedan efter lunch hade vi makeup lektion och gick igenom shading och dusting osv. Kul men svårt..
 
Efter skolan tog jag bussen hem. Kom innanför dörren och började stortjuta, haha. Mamma skrattade lite åt mig när jag inte ens kunde säga varför jag grät. Lingonvecka ni vet ;) Haft humörsvängningar hela dagen så när jag kom hem brast jag, haha, men mådde himla bra efter jag fått ut de där tårarna kan jag lova ;)
 
Nu sitter jag och tittat på tv, ska snart ta en dusch. Och imorgon kära vänner är det fredag!!!! Länge sedan som jag längtade efter helg lika mycket som jag gör nu! Usch, har blivit så trött på skolan alltså...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0