Ett halvår

 
Idag mina vänner, är det exakt 6 månader kvar till jag fyller 18, längtar så in i h*lvete!!!! :D
För övrigt så har det varit ännu en seg dag i skolan. Orkade knappt upp till skolan, tänkte stanna hemma hela dagen egentligen men behöver närvaro :(
Hade bara två makeup lektioner idag, tränade på clean beuty samt shading, dusting och highlighting. Kul :)
 
När jag slutat gick jag till Här(en frisörbutik där företag osv får handla) och köpte mig ett schampo som luktar melon, vi har det i skolan, luktar så himla gott så var tvungen att köpa hem det :) hehe
Sedan tog jag tåget hem, jobbade endel, och nu tittar jag på hockeyn på tv. Bortamatch AIK-LHC, spännande!
 
Ska försöka komma ihåg att blogga mer imorgon. Har ingen blogglust + jag har ingenting att blogga om. Ett par ''hej-idag-har-jag-varit-i-skolan-och-bajsat-puss-och-hej'' inlägg i veckan blir så långtråkigt.. Ska försöka lösa det...
 
 
 
Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0