på mitt höstlov

Haha shotbild tagen för ett par veckor sedan!
 

Okej, vad ska jag göra det här lovet då? Ingen fest och inget supande i alla fall (vad jag planerat haha). Detta lov ska jag tillbringa med de jag tycker bäst om, och framför allt massa träning.
 
Min första höstlovskväll har jag tillbringat med min mamma. Först åt vi en jättegod kyckling och räksallad, och till efterrätt åt vi hemmagjord vaniljglass. Så sjuuuukt god! Och inte alls lika onyttig som köpeglass, så det är bra :)
 
Nu har vi tittat på Xfactor och är så himla trött nu så det blir tidigt inatt. Bloggar såklart mer imorgon, pussar


Kommentarer
Carro

Du ska väl gosa med nykläckt bebis ;)

2012-10-27 @ 09:57:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0