livet är en bitch

 
Jag sitter för tillfället och inte gör ett skit. Jag borde plugga egentligen, men jag är ju så jävla lat så jag orkar inte. Mår inte bra heller, allt har varit så skit på sista tiden... Stannade hemma från skolan idag, behövde vila upp mig lite, och imorgon har vi studiedag så det är riktigt skönt.
 
Idag har jag i alla fall hunnit med en god frukost, en lång powerwalk och sedan stan med mamma, och nu på kvällskvisten har jag bakat blåbärscupcakes med neonrosa frosting, mums!
 
Jaha, vad gör jag annars? Sitter och väntar på att X Factor ska börja, precis som typ halva Sverige också gör.
Jag har sån ångest över att min Ben&Jerry's är slut.. Har ätit det varje kväll typ den sista tiden. Ångest över det med. Måste börja gymma igen, men är för lat och orkar inte lägga pengar på det.. Usch, alla småsaker som bekymrar mig måste jag lägga ner alltså, får panikattacker på mig själv...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0