Hate mondays

Seg dag i skolan, trots att jag bara hade bild & form och personlig försäljning.. Plus engelska på morgonen (ettans engelska som jag har kvar, Kill me!!), och det är väl det värsta.

Annars åkte jag hem direkt efter skolan, somna som vanligt, åt god middag och sedan tittade på tv. Klockan 21 gick började en ny serie på 1an som jag tror bara skulle vara 3 avsnitt eller något? Handlade i alla fall om aids och bögar på 80-talet. Riktigt bra tycker jag!

Nu ska jag sova, trött som fasen även fast jag sov när jag kom hem från skolan... Orkar inte ens duscha så ställer klockan riktigt tidigt imorgon bitti och ducshar då istället. Har bara personlig försäljning och hantverk imorgon :)

Slänger in egobilder från idag också (varför ser jag alltid så tråkig och seriös ut på bilder jämt?) haha, ska försöka komma ihåg att blogga mer imorgon med, puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0