första bra måndagen på länge

Just nu.
 
Hejsan! Slutade tidigt idag, åkte då till Ikea för att Victoria skulle fråga om praktik, sedan gick vi på Ikano en sväng (Herregud vi mötte Robin Figren med, dör!! En av Sveriges snyggaste killar helt klart + han är hockeyspelare vilket gör en kille 100000 gånger snyggare).
 
Pappa kom och hämtade mig sen, så fick skjuts hem coh slapp åka buss, wiihooo! Kom hem, då har mamma tydligen beställt en resa så i början av december åker jag till Teneriffa och är överlycklig! Skönt att slippa Sverige ett tag!
Ska även köpa gymnkort i veckan så jag kan träna upp mig lite, för just nu är jag i så dålig form att man inte kan ha sämre form, haha. Nej men seriöst, måste träna mer helt enkelt.
 
Måste även säga varför jag åkte så tidigt till skolan imorse, det var för att jag skulle göra ett sminkprov i clean beauty och modelering som jag inte gjorde när de andra i klassen gjorde. Det gick hyffsat bra, fick betyget B, vilken motsvarar VG-/MVG+ (för er som inte förstår er på bokstavsbetyg). Är ganska nöjd men surt like hell att jag inte fick ett A. Vill verkligen nå högsta betyg i makeup..
 
Annars händer det inte så mycket, ska snart äta lax med familjen och ikväll går sista delen på min favoritserie på tv. Vet inte ifall jag ska vara glad eller ledsen över det.. haha!
 
Puss på er
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0