Farsdag

Dagen började med att gå upp tidigt, åt frukost, gjorde mig iordning, och sedan fick jag ner till stan för att köpa farsdagtårta till min käre far.

Vid klockan 11-12 kom syskonen hit+sambos och även min lilla systerson. Vi åt mat och tårta, och umgicks lite. Det händer inte så ofta längre att vi träffas hela familjen, tycker jag är lite synd..

I alla fall, vi firade världens bästaste pappa. Han som visar att han bryr sig och alltid finns där i alla lägen, och han som ger mig allt jag behöver samt lite till. Grattis på Farsdag pappa! :)

Efter att mina syskon åkt hem så gick jag till gymmet, körde ett tungt benpass i 1,5 timme. Hoppas inte på allt för mycket träningsvärk imorgon!

Nu på kvällen har jag jobbat, tittat på solsidan, och även Beck. Nu blir det läggdags och imorgon blir det upp för jobb igen!

Pussar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0