something is wrong


Tagna nu.

Hej på er! Förlåt för mitt deppinlägg imorse, men har bara haft en så dålig dag, så att komma försent till nationella provet imorse var inget vidare kul kan jag lova! Men sånt som händer!
Efter nationella hade vi idrott, körde fotboll, och roligast var nog när vi körde fotboll mot små 4-5 åringar från ett dagis som ligger precis brevid Folkparken! Vi torskade dock, de var livsfarliga, haha!

Efter skolan tog jag tåget hem, sov en stund, sedan bytte jag om och gick iväg med familjen till min bror som fyllde år i tisdags, firade han.

Nu har jag precis kommit hem, ska äta lite, duscha och sedan sova. Har inget intressant att komma med allt. Hörs! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0