modevisning @Hageby centrum


Todays!

Hej. Kom hem för ett tag sedan från Norrköping.
Jag gick upp halv 6 imorse för att fixa iordning mig och ta tåget klockan 7 till Norrköping. Har som sagt varit stylist till modevisning. Det var kul, men fick inte välja vad de skulle ha på sig själv utan affärerna valde ut det, och det resulterade inga snygga outfits kan jag lova!

Men ja, modellerna var duktiga, jag hade det jättekul (trots att jag både fått blåsa upp ballonger, varit rosutdelare, städat massa osv utöver sylistarbetet), och det var absolut en bra erfarenhet.

Nu ska jag snart äta lite mat, sen ska jag plugga och sova!! Är så sjukt trött efter denna dag, men värt det ändå haha. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0