Idag har jag bara varit på föreläsning i s...

img_8789 (MMS)

Idag har jag bara varit på föreläsning i skolan, en handlade om stylist och frisöryrket osv, och andra handlade om eget företagande, mycket lärorikt! Efter skolan gick vi ner till stan och kollade in utförsäljningen på style by tyra, fyndade ett par skitsnygga skor som visade sig vara Tyras privata skor som av misstag blev sålda (alltså inte sbt egentligen), men jag fick köpa dom ändå sa hon haha! Tog sedan tåget hem till Linköping, mötte syster och gick en sväng på stan i lkpg, mötte sedan upp pappa för en tidig middag på stan, fortsatte sedan shoppingen med syster min. Gick hem för att lämna lite grejer och vid åtta gick jag till studion för låtinspelning. Kom hem igen vid halv tio. Nu ska jag sova och imorgon ska jag upp tidigt för ärenden på stan innan jag ska åka till morfar. Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0