I have found the perfect guy


Två från idag!'

Hej! Ska jag vara ärlig? Okej, jag har inte det minsta lust för att blogga egentligen. Jag vill ha så mycket, men jag kan liksom inte få nånting. Jag bär på någonting som tynger mig, fast jag vet inte vad. Jag är så stressad, men jag vet inte varför. Jag mår så bra, men ändå mår jag skit. Allt är så svårt att ta på, är så förvirrad, vet inte vart jag ska.

Tankar som fladdrar igen, jobbigt. Hur som helst, så var jag på stan i Norrköping en stund efter skolan med fina vänner. Köpte en fin topp som jag kan visa sen! Sedan tog jag och Victoria tåget hem till mig, pratade och chillade lite, sedan åkte hon hem och då var det matdags för mig.

Har ingenting intressant att skriva alls. Hör av mig när jag känner för't, puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0