do it like I do



Hej! Allt bra? Jag mår på topp! Igår var det ju skola, sedan åkte jag och Victoria hem till henne en stund, sedan vidare hem till mig för mat och hockey (Vinst för Sverige med 3-1, kärlek! ♥). Gick och la oss ganska tidigt, gick upp hyffsat idag också, åt frukost osv, sedan åkte Victoria hem vid 12.

Vid tre tog jag en promenad till Gamla Linköping med mamma och syster. På hemvägen gick vi förbi Salladsbar och en suchibar för att köpa med oss mat. Gott som tusan!

Snart ska jag dra mig till Victoria, ska kolla hockey, sover även där inatt, och imorgon åker vi till Ullared med hennes familj! Jag kommer inte shoppa så mycket troligtvis, men kul att åka dit i alla fall!

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0