bra kväll!


Bilder från igår!

Hej på er. Allt bra? Jag mår superbra! Lite stressad över de rester och kompletteringar jag har i skolan bara... Men annars så ;)

Åkte ju till Katrineholm igår. Kom dit vid tre, vi pratade, åt god mat, fixade oss, förfestade, och sedan drog vi vidare till en fest. Hade det jättekul. Och trots att det blev lite kaos i början av kvällen + att Sverige förlorade matchen så blev det ändå en fruktansvärt bra kväll!

Vid klockan 6 imorse kom vi hem till Lina helt döda och ont i fötterna av allt dansande. Somnade ganska snabbt, och vakande sedan vid två igen tror jag. Åt då brunch och sedan låg vi och degade tills det var dax för mig och Victoria att ta tåget tillbaka till Linköping!

Jag var hemma strax efter 18 idag, försökte äta lite mat vilket inte gick så bra, haha. Satte igång med plugget istället och käkar lite godis till det.

Ska fortsätta med att plugga massa nu, imorgon åker jag troligtvis till landet för att bara ta det lungt och även fortsätta med pluggandet.
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0