Norrköping


Tre bilder från idag.

Hej! Imorse ringde jag praktikplatsen för att medela att jag ville vara ledig idag. Vet ni varför? Jo, för att min mamma och syster skulle åka till Norrköping och ha en tjejdag med shopping och fika. Gissa om jag blev avundsjuk? JA! Och när jag då även visste att jag jobbat några timmar för mycket än vad jag behöver så bestämde jag mig för att följa med till Norrköping. Shit, det känns som det var evigheter sen som jag var där, just för att jag är där varje dag när jag inte är på praktik..

Tanken var att komma hem med en massa shoppingkassar, men det enda jag kom hem med var: ett halsband, solpuder, solglasögon och en present till Victoria.

Snart ska jag hoppa in i duschen. Imorgon är det praktiken igen som gäller, trevligt! :) Bloggar mer senare eller imorgon, puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0