min helg



Tjena! Sitter i skolan och har svenskalektion. Har ju inte berättat så mycket om helgen så tänkte berätta lite kort:

I fredags efter skolan tog jag, Natalia, Victoria och Lina tåget hem till Lina. Vi fixade oss och förkrökade, sedan tog vi bussen till en fest som var hemma hos någon tjej som jag inte minns namnet på. Efter det så gick vi till Donken för några skulle fyllekäka, och efter det gick vi hem till Lina och jag antar att jag somnade ganska fort?

I lördags var den jobbigaste lördagen på länge. Var så fruktansvärt bakis att det inte är sant. Ville bara ligga och sova i Linas säng hela dagen, med jag hade dock bokat tågbiljett hem redan så klockan 15 tog jag tåget. Tågresan från Katrineholm - Norrköping var jobbigaste jag någonsin varit med om. Efter att jag ''mellanlandat'' i Norrköping, fått lite frisk luft och druckit lite cola så var det mycket lättare att åka hem Norrköping - Linköping. Pratade lite i telefon med min kära pojkvän påväg hem också, sen väl hemma så vilade jag lite innan det blev smörgåstårta och champange med hela familjen! Sedan hängde jag i soffan framför Mello hela kvällen med de, slocknade direkt efter det och sov skönt hela natten.

Igår åkte jag tidigt på morgonen till landet med mamma och pappa, satt ute i vårsolen, fikade och hade det trevligt. Åkte hem vid fyra-halv fem någonting och duschade, åt pizza, och sedan tog jag tåget till Victoria vid halv sju.

Nu sitter jag som sagt i skolan, mår lite småilla men det kan ju inte vara sen i fredags direkt så antar att jag bara inbillar mig, haha! Bloggar mer sen, puss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0