livet i ett nötskal



Tjenare! Min dator blev lagad idag så det känns asbra! Jag har även fått en praktikplats, så i 3 veckor ska jag hänga på Bröllopshuset. Snacka om att jag är nervös!! Bara grejen om vad jag ska ha för kläder på mig på dagarna? Usch, ni fattar inte hur fruktansvärt rädd och nerövs jag är...

Men nog om praktiken! Vet ni vad som händer imorgon? Jo, jag och Victoria har en liten middag/party för att fira att vi fyller 17 år! Längtar supermycket, tror och hoppas på att det kommer bli askul! :D

Just nu sitter jag forever alone i soffan och tittat på The Voice Sverige samtidigt som jag äter lite fredagsgodis. Mums! ;) Victoria åkte hem någon gång mellan åtta - halv nio. Innan det har vi fixat i lokalen vi ska vara i imorgon, och vi har även hunnit med att handla mat, och jag har även varit och presenterat mig på min praktikplats.

Men hörni, jag bloggar mer senare, puss :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0