DATORN TRASIG



Har liite batteri kvar på min dator så passar på att göra ett snabbt blogginlägg. Det är inget fel på själva datorn, allt är som det ska, förutom den lilla nackdelen att det inte går att ladda datorn. Det är något glapp, vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken eftersom jag behöver datorn, men ska försöka prata med någon på skolan som vet vad jag ska göra. Vägrar betala någon avgift eftersom det inte ens är mitt fel, men får se hur allting blir. Väldigt jobbigt ifall jag måste skicka iväg datorn till Apple i alla fall.

Hur som helst så ska jag snart duscha sedan vet jag inte vad jag ska hitta på. Har absolut ingen lust för skola imorgon eftersom jag känner att ingenting är på min sida. Jag har ingen praktikplats, datorn är trasig, jag har inga kläder till min födelsedagsfest i helgen, och en jävla massa andra saker som jag känner ångest för. Men bara göra det bästa av situationen och acceptera läget!

Jag kommer som sagt att mobilblogga, men kanske även blogga från andras datorer och uppdatera hur läget är. Får hoppas att allt löser sig!! Puss :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0