smile, i'm happy.



Hej mina små kycklingar! ;) Allt bra? Med mig är allt väl!
Jag har precis kommit ut ur duschen, tränade lite förut så förhoppningsvis känns det i rumpa och lår imorgon :)

Idag skippade jag skolan. Idrotten och matten blev inställda och på hantverkslektionen skulle vi bara städa stylistsalen, tyckte det var lite onödigt att åka till Norrköping för att städa lite, så stannade hemma istället! ;)

Jag sov istället till 11 typ, åt frukost osv, sedan gick jag ner till Stångån där Fia och Moa satt, vi satt där och chillade ett tag och tog sedan en runda på stan för att kolla in sommarkläder. Hittade två klänningar som jag vill ha!

Nu ska jag försöka komma på vad jag kan ha på mig imorgon. Det är ju avslutning.. Vill ha något som ser lite sommrigt ut men vill inte ha klänning.. Jobbigt läge! haha

Bloggar mer imorgon, puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0