mentorsdag


pose framför webkameran som vanligt..

Hej! Idag började jag klockan elva. Vi hade mentorsdag så vi beställde pizza och tittade på film, och åt godis. Riktigt trevligt! Bytte även om till onepicen i skolan innan vi skulle börja titta på filmen, sen orkade jag inte byta om igen så åkte hem i onepice, tror ni folk glodde? eh JA, haha!

Somnade i soffan när jag kom hem (jobbigt att titta på film i skolan... ;)) Sedan gick jag iväg och handlade mat till bror och mig, och nu står laxen i ugnen. Märks vem som är kvinnan i huset, alltid jag som får sköta mat, handla, disken, tvätten osv när mamma och pappa inte är hemma..

Aja, måste fortsätta med maten nu, puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0