DAGENS FETDISS

 
Jag brukar ju inte hålla på att hissa och dissa och ja sånt där, men helt seriöst. Efter att jag kollat på denna video med Danny och Lazee, så måste jag bara få utbringa en stor fet DISS!




Hur i helvete kommer det sig att Danny sjunkit så lågt att han gör en ''skaka röv'' låt med 17-åriga halvnakna tjejer som varken har bröst eller rumpa, och som dessutom inte ens kan shaka sin lilla rumpa?!?!!? Och sen står han och kastar med låtsas pengar med palmer som bakgrund?

Seriöst Danny, varför? VARFÖR? Du är bättre än så här....


Kommentarer
Erica

Ta det lugnt, en i tvåan var med och filmade och en som gick ur trean är med i videon och de kan intyga att det bara var en skämtfilm. Det är inget seriöst i den låten/videon :)

Svar: Det spelar väl ingen roll? JAG tycker fortfarande det är jävligt lågt att han sjunkit till den nivån.
Mathilda

2012-06-19 @ 23:15:02
URL: http://seidlitzfoto.blogspot.com
Anonym

Det är ju inte hans låt, han har gjort en cover. Den där låten är ganska gammal xd

Svar: Det vet jag mycket väl om!
Mathilda

2012-06-19 @ 23:58:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0