bra helg


Skapligt sliten! Ser ni påsarna under ögonen? haha usch! Bilder lånade från Victorias blogg, tagna idag.

Hej! Min helg har varit riktigt bra faktiskt. I fredags gjorde jag inte så mycket vad jag minns. I lördags sov jag till klockan 15, blev väckt av Moa och gick ner till stan coh fikade med henne, Jenny, Robin och Pontus. Fia och Anton kom även på slutet.

Framåt kvällen gick vi vidare till NH och där började min krogturné ;) haha! Efter det drog jag, Moa, Pontus, Robin och Filippa vidare hem till Pontus för lite chillkrök i hans källare. Riktigt trevligt men man mår ju som förtjänat idag kan jag lova ;) Sov där inatt, och tog bussen från honom hem till Jenny vid halv två tror jag?

Åt lite mat hos Jenny tillsammans med Moa, lite tjejsnack osv. Sedan knallade jag vidare hemmåt för en välbehövlig dusch och gick sen ner till stan för att ta en fika på Steve's med Victoria. Pratade massa girltalk, var lite busiga och garvade en hel del ;)

Victoria åkte hem vid halv tio, jag gick då hem och kollade på finalen av Big Brother såklart! Hanna J vann och hon är en fruktansvärt värdig vinnare enligt mig! :)

Nu ska jag sova, imorgon är det skolan som gäller igen... Får se hur det går ;) Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0