Söderköping - Smultronstället

Glass!! ;)
 
Hej! Idag åkte jag och Victoria till Söderköping vid klockan två, var framme halv fyra.. Mötte då upp Ida och Lina (idioterna hade cyklat från Katrineholm till Söderköping!! haha), vi åt glass på Smultronstället och som vanligt beställer man en liiiiite för stor glass, jag orkade inte ens äta upp halva! :( Men gott var det kan jag lova.
 
Jag och Victoria gick och kollade lite i fina staden Söderköping ett tag, och lite efter 18 gick bussen till Norrköping och sedan tåget vidare hem till kära Linköping. Fick sån saknad efter skolan när jag var i Norrköping idag, utan att låta allt för pluggis :( hahaha!
 
Men sitter hur som helst och tittar på fotbollen nu. Hoppas på att Italien vinner men tyvärr så leder Spanien... Vilka vill ni ska vinna EM? :)
 
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0