pw i fint väder

 
Precis kommit hem från en lååång pw med mamma. Aldrig varit såhär svettig efter en promenad kan jag lova er!  Det är så äckligt varmt ute!! Men det gick bra, tog som sagt ett längre varv än vanligt så det var skönt.
 
Mötte ju på massa snygga springande boys också. Tror det kan ha varit juniorerna i lhc om jag inte har helt fel. En efter en tog de av sig sina tröjor när de sprang förbi oss. Alla hade lika perfekta överkroppar med gyllenbrun färg.. Om jag skulle möta dom varje gång jag är ute och springer/går så skulle jag göra det flera gånger per dag hahah! ;)
Dessa killar slog lätt ''kanintricket'' som jag och mamma såg en annan gång. En kille med snygg kropp som låg i kalsonger och solade på gräsmattan med en kanin i koppel.. Kul syn! ;)
 
Nog om killprat, nu måste jag duscha och fräscha till mig för ska träffa Victoria på stan sen. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0