kom hit och rör om


Titta vilken charmig bild jag hittade i min logg på Facebook idag av min pluttis


Idag i skolan hade vi bara hantverk. Vi skissade först massa skisser på olika ansiktsmålningar, sedan målade vi på varandra. Svårare än vad ajg trodde, men mycket roligt!

Efter skolan åkte jag driekt hem. Satt och snackade massa med systern min som var hemma hos oss idag! Sedan skulle syskonen Elf gå och handla mat, och med oss hem förutom mat så hade vi två olika sortes chokladpudding, creme brulé, och en jävla massa olika godispåsar. Vi har inte ens ätit upp hälften och nu har syskonen gått och lagt sig! Haha, lyckat.

Imorgon drar jag på hockey med Victoria och troligtvis Olivia. Ska bli kul! Får se vad vi hittar på innan det, men antar att Victoria sover hos mig sen efter hockeyn? :)

Hur som helst, ska kolla klart på American Pie som går på 6an nu. Sedan får vi se när jag somnar! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0