rest in peace



Hej! Denna dag har inte varit bra alls. När alarmet på mobilen ringde imorse och det var dags för Victoria och mig att vakna var vi på så dåligt humör sen hockey matchen igår + lite andra grejer, att vi bara ville ligga kvar i sängen och sova i flera timmar. Men vi pallrade oss upp och väl i skolan blev det inte myclet bättre kan jag lova. Tur att jag har så fina klasskamrater i alla fall
Efter skolan fikade jag med Natalia, Evelin, Victoria, Ninni och Lina på Café Skafferiet. Jag och Victoria tog sedan tåget hem till Linköping igen. Pratade och så en stund hemma hos mig, sedan kom hennes pappa och hämtade henne.



Vill även passa på att skänka en tanke till familj och släkt till Jonathan. Du var en snäll grabb Jonte, alltid glad och positiv. Du fick en att skratta de lektioner man inte orkade. Men får hoppas att du har det bra där uppe bland molnen nu i alla fall, för även ifall du värkade lycklig på jorden så fanns det säkerligen någonting som tyngde dig men som ingen visste om. För ingen kunde ana att detta skulle hända dig.
Vi tänker på dig Jonathan, sov gott


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0