one plus one



Idag åkte jag och Victoria till Ikano-huset, såg till att vara där redan ett par minuter efter att de öppnade. Vi fick varsin puck, sedan strosade vi runt lite. Mötte sedan upp Olivia. Resten av dagen umgicks vi med Klas Dahlbeck, Erik Lindhagen, Mange Johansson och Andreas Jämtin!! Vi körde bordshockey (Blev 1-1 mellan Johansson och Cato), fick signerade plancher och puckar och sådant. Folk kollade lite konstigt på oss eftersom det till mesta dels var små hockeygrabbar där, plus vi, tre snygga brudar, haha!

Jag kom hem från Ikano någon gång vid fyra kanske? Pratade då lite med la familia innan jag gick och lade mig för en powernap, haha! Helt utslagen sov jag i ca 2 timmar, sedan åt jag mat med familjen, och efter det har vi nu kollat på två filmer som jag inte kommer ihåg namnet på. Båda var rätt konstiga och dåliga enligt mig.

Ska sitta uppe en stund till innan det är läggdags för mig! Imorgon får vi se vad som händer. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0