it's monday today


Egobilder från idag!

Hejsan! Bloggen är inte riktigt klar än, min käre vän jobbar för fullt (hoppas jag!!), så får hoppas allting blir klart snart!

Skolan idag har varit riktigt bra. Somnade jäkligt sent igår pga lite privata saker, kunde inte somna så jag låg vaken i sängen i ca tre timmar och försökte sova.. Aja, kom upp i tid i alla fall, begav mig till skolan och lekte pajas hela dagen. Åkte hem direkt efter skolan och bara tog det lungt.

Nu ska jag fortsätta kolla på hockeyn. Brynäs-LHC borta idag, tveksamt ifall vi tar det om jag ska vara helt ärlig. Men återstår att se. Hoppas självklart på en vinst!
För övrigt är jag så jäävla hungrig så i periodpausen ska jag göra nudlar med wokgrönsaker - min middag för idag, hehe.

Ska låta Cato fixa med bloggen nu, så får se när jag återkommer!
Pussar och kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0