de har gjort slut



Jag vet att det här är värsta tönt-inlägget, men är inte detta en skandal? De hade varit tillsammans i fyra och ett halvt år ungefär tror jag? Och så händer detta, sjukt? Ja!
Enligt mig var de Sveriges snyggaste par (efter att Marie och Måns gjorde slut), så ja, jag bryr mig.

Mollys senaste blogginlägg: ''Den senaste tiden har jag varit väldigt frånvarande, och som många av er misstänkt så beror det på att Eric och jag har gjort slut. Jag kommer inte kommentera det hela utan väljer att hålla det privat - för bådas skull.''

Jag antar att det alltså varit slut mellan dom ett tag men att de valde att gå ut med det offentligt idag. Jag tycker det rent ut sagt är skit tråkigt, men då har ju jag en chans på Eric, right? ;) Har följt honom sedan han var med i What's up så det kanske är på tiden nu? Ska hoppa upp på scenen på en konsert och våldta honom, hahah nejdå, driver såklart!

Vet att detta blev värsta töntiga inlägget som sagt, men det får ni ta! Puss bitches



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0