den där blicken du ger mig är gammal nu


Fan vad charmiga bilder alltså, haha!

Tjena! Åkte till skolan idag för att endast ha en hantverkslektion. Pluggade till ett prov om produktkunskap som vi ska ha efter lovet, gick även igenom lite grunder igen, så som tvätta penslar, vad alla produkter gör, heter och är bra för osv. Efter den lektionen åkte jag hem för jag mådde inget bra, är så förkyld och grejer, och eftersom vi skulle ha idrott ute i snön så tyckte jag inte att det var någon bra idé att vara där, vill inte riskera att bli ännu sjukare!

Jag kom hem vid halv ett tror jag, åt lite och nu ska jag sätta igång med städning av mitt rum. Sedan ska jag ta en powernap! ;) Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0