nu är jag här, jag är här och väntar, väntar på dig



Tog en sväng till Ikano idag efter skolan med Victoria igen (fan vad vi börjat hänga där på sista tiden då?), blev tyvärr ingen shopping för min del idag. Var så trött och inte alls på shoppinghumör för en gångs skull, sedan hittade jag ingenting speciellt som jag ville ha heller.

Jag kom hem precis i alla fall. Ikväll ska jag bara ta det lungt, sitta bänkad framför tvn maybe. Är så fruktansvärt trött! Lite små festsugen, men samtidigt inte lixom.. Känns lite som att jag kommer somna efter första droppen, haha! Fan vad party.

Nej ni, nu ska jag faktiskt slänga in lite tvätt i maskinen. Bloggar mer senare! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0