migrän


haha söt man kan vara då.

Har haft sån sjuk migrän sedan sista lektionen idag, när jag kom hem vilade jag en stund och tog tablett, blev bra för en stund och trodde det skulle bli bättre ifall jag träna men tyvärr blev det bara sämre. Sov därför i ca två timmar efter träningen, mamma väckde mig vid halv åtta så jag fick i mig lite mat. Tittade sedan på tv tills nu, och nu är det läggdags för ni fattar inte hur trött och ont i huvudet jag har!!

Imorgon ska jag pallra mig upp hur opeppad jag än är, och hur dåligt jag än mår, för jag ska nämligen till Hageby Centrum i Norrköping och måla ansiktsmålning på barn. Jag är jäkligt nervös och känner mig ganska oförberedd osv, men det ska nog gå bra i alla fall! :)

Bloggar mer imorgon, för nu orkar jag verkligen inte sitta uppe längre. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0