Melodifestivalen 2012 - vilka är med i deltävling 1?



Melodivestivalen nörd som jag är, så ska nu detta inlägg handla om endast Melodifestivalen!

De som är med och tävlar i deltävling 1 är:
  • Sean Banan - Sean den förste banan
  • Abalone Dots - På väg
  • The Moniker - I want to be Chris Isaak
  • Afro-Dite - The boy can dance
  • Dead by April - Mystery
  • Marie Serneholt - Salt and pepper
  • Torsten Flinck - Jag reser mig igen
  • Loreen - Euphoria

Jag har själv tjuvlyssnat på alla låtarna HÄR, men jag har ingen favorit än så länge, jag tycker ingen är speciellt bra. Men kanske ändrar min åsikt ikväll när jag sett framträdandet också?
Sean Banan gör entré på en flygande matta, Marie raggar röster i sin catsuit och Loreen tar hjälp av en kampsportare. Kan bli spännande, men ingen höjdare.

Någon mer än jag som är Melodifestivalen nörd och kommer sitta bänkad framför tvn klockan 20.00 - 21.30 varje lördag framöver? haha nejdå, man kan ju faktiskt titta på reprisen med ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0