Mellotönt


Just nu!

Jag har previs ätit lasange med pappa och bror, laddar nu inför Melodifestivalen. Pappa gick iväg och köpte en påse Dumle till mig förut med, bara för jag är så sjuk, hehe :) Förutom förkylningen så tror mamma nämligen att jag håller på att få ögoninflamation i mitt vänsteröga. Kul? Inte det minsta! Bra början på lovet lixom..
LHC förlorade även mot AIK förut, så det känns inte heller speciellt bra. Men så är det!

Jaja, vill ni förberada er lite inför Melodifestivalen såhär ca 20 minuter före det börjar, då kan ni lyssna på alla kvällens bidrag HÄR. Mellotönt som jag är så har jag redan lyssnat på alla bidrag X-antal gånger och kommit fram till att jag tror att Mollys låt är bäst ikväll. Men kanske ändras när man ser alla framträdanden?

Vi hörs, puss :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0