jag går i dagar i tröjan du hatar


Bilder från idag!

Hej, allt bra? Jag är supertrött och lite irriterad på en viss person, men annars mår jag toppen! :)

Hade ju frilufsdag idag i skolan, jag valde att åka skridskor hela dagen, superkul! Har dock väldigt ont i foten nu eftersom jag skadat foten redan innan.. Åkte i alla fall skridskor från klockan 9-14 typ. Var så himla fint väder också, solen låg på hela tiden, och den sista timmen var vi till och med tvungna att gå in och åka i hallen för isen började smälta haha!

Nöjd med dagen, nu ska jag röja undan lite i rummet, sedan ska jag vila en stund. Blir trött av att vara ute hela dagen haha :) Bloggar mer senare ikväll, puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0