120207


Bilder från idag!

Hej! Idag kom vi till Hageby Centrum vid 12. Jag och ett par andra tjejer i klassen började med att dela ut lite flygblad medans andra tjejer satte igång med ansiktsmålningen. Vi bytte sedan av så vi målade endast 3-4 stycken samtidigt. Jag var som jag sagt tidigare, mycket nervös, men det gick superbra ändå! Och jag var förvånad att det faktiskt kom så många barn som det gjorde!
Till lunch bjöd skolan på Mc Donalds, och jag och mina favoritbrudar åt som hästar, haha! Tror personalen som jobbade tyckte vi var ganska konstiga.

Vi fick sluta vid 17, och då gick jag runt och strosade lite med brudarna. Tog tåget hem vid halv sju. När jag kom hem åt jag lite med familjen osv. Nu ska jag ta en dusch, bestämma kläder till imorgon osv. Ska komma i säng skapligt tidigt idag med har jag tänkt!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0