Mr P

Hej! Igår jobbade jag först lite, sen åkte jag till ikano och Ikea med victoria. Åkte hem till henne sen och prata, tittade på film och så, pimpade även hennes spegel med värdens finaste halsduk (som ni ser på tredje bilden)! Och sen sov jag hos henne. Idag chillade vi mest. Jag åkte hem nångång vid halv sex tror jag? Åkte till jobbet direkt, sedan hem och äta och bla bla bla. Nu har jag suttit och snackat med en viss "P" (minns ni honom? Skrev ju massa förra sommaren om honom haha)! Bloggar mer imorgon, puss



Kommentarer
Victoria Cato

P... åå ;)

2012-08-10 @ 01:03:49
URL: http://victoriacato.blogg.se
Sofia

(datorn lagga så jag vet inte om du fick kommentaren så jag skrivet den igen, haha^^ )

Jo jag tänkte använda sån inpackning, fast hon hade skickat helt fel färg så det blev ingen skillnad från färgen innan.. Ska be henne skicka ny RÖD färg istället ^^ Men tack för tipset :)

2012-08-13 @ 00:37:55
URL: http://sofiasaiady.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0