i hela mitt liv har jag hört en sång, en vaggvisa du sjöng en gång



Hej! Jag tog tåget hem från Katrineholm vid 17.00 i fredags. Jag har haft det så jäkla kul där! Vi har festat, promenerat i regnet, tittat på big brother, myst, tittat på film, ätit onyttigt, spelat familjegeni och bara haft det så kul. Jag har så fina vänner! Precis ett sådant här påsklov jag behövde! :)

Igår låg jag till mesta tills och dega i soffan. Hann dock med ett varv runt ån + en sväng till Hemköp och handla mat också. På kvällen gjorde jag och brorsan kycklingsallad som blev supergod!

Idag måste jag försöka ta tag i lite plugg, för imorgon börjar skolan igen. Det har varit så skönt att vara ledig från skolan i en månad (3 veckor praktik + 1 vecka lov) men eftersom jag har så kul i skolan så måste jag säga att jag saknar skolan massor, ska bli kul att komma tillbaka dit! Enda negativa är väl dock att nationella proven börjar nu efter lovet... Men bara att bita ihop! haha!

Ska sluta babbla nu, bloggar mer senare, puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0